RD 463/2020. Estat d'Alarma. Recomanació treball en tallers a porta tancada. Comunicat.

15/03/2020

Comunicat
Destinataris: Propietaris i gerents de les empreses associades

Mesures aprovades pel govern espanyol per frenas el creixement del CORONAVIRUS.

RECOMANACIÓ: TEBALLAR A PORTA TANCADA i ATENDRE URGÈNCIES i SERVEIS NECESSARIS.

Benvolgut/da associat/da,

Són moltes les informacions que corren en relació a l’afectació del RD 463/2020, de 14 de marzo, por el que se declara el estado de alarma para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el COVID-19.

Tallers de reparació

Cetraa ens ha passat el comunicat que l’activitat de tallers no està expressament prohibida, per la qual cosa els tallers poden obrir demà per reparar.

No obstant això, vistes les últimes declaracions del President de la Generalitat en relació a la situació sanitària a Catalunya i el confinament voluntari decretat, i davant la gravetat manifestada, RECOMANEM als tallers que, per prudència, TREBALLIN A PORTA TANCADA i ATENGUIN URGÈNCIES O SERVEIS NECESSARIS. Que col·loqueu a la façana un rètol informatiu amb un telèfon de contacte per tal que el client pugui concertar l’entrada a les instal·lacions. Us en farem arribar un model.

També estem elaborant un protocol d’actuació per a l’atenció del client i la manipulació del vehicle com a mesura de protecció al contagi del virus.

Establiments de venda

Es suspen l’obertura dels establiments de comerç minorista. És a dir, no poden obrir ni les exposicions ni botigues al públic.

Expedients administratius oberts amb les Administracions Públiques.

També queden suspesos els terminis dels procediments administratius en curs, regulats de forma directa o indirecta per la Llei39/2015 del ProcedimentAdministratiuComúde les Administracions Públiques, fins que cesi la vigència del present R.D.

Mesures econòmiques per contrarestar els efectes econòmics.

Pel que fa a les mesures econòmiques, sortiran publicades properament. Us ho informarem oportunament.

Us mantindrem informats permanentment. Recordeu que a la pàgina web, hi ha una icona que us dona accés a tota la informació emesa, la qual tenint en compte l’estat d’excepcionalitat està oberta i no cal contrasenya. A més a més, l’associació atendrà les vostres consultes telefòniques en l’horari d’oficina . També podeu comunicar-vos per correu electrònic: info@corve.org

La Junta Directiva

CONTACTE

info@corve.org